Виходить що золота середина – 30-60 секунд. У YouTube ролики тривалістю менше 4 хвилин вважаються короткими, більше 20 хвилин довгими. Середня тривалість відео становить близько 4,5 хвилини. Найбільшого ж залучення користувачів вдається досягти, якщо робити 2-хвилинні ролики.Mar 13, 2018
За даними Всесвітнього центру рекламних досліджень, 30-секундні ролики ідеальні, щоб ефективно задіяти всі три компоненти гарного рекламного ролика на телебаченні та дають достатньо часу для встановлення емоційного та інтелектуального зв'язку з глядачем.
За допомогою простих математичних дій ви визначите, що середня тривалість найпопулярніших відео складає 35-40 секунд. З кожним новим дослідженням "оптимальна" – найбільш ефективна довжина ролика – змінюється: то 15 секунд, то 20, 30, 45, 90 секунд.
Роліки тривалістю від 4:30 більш ефективні в часі перегляду У дослідженні Briggsby (2018) за факторами ранжування YouTube у тому числі перевіряли, як впливає довжина відео. Виявилося, що найефективніші ролики – тривалістю від 4 хвилин та 30 секунд.