Може їх 2, а може і 3. Якщо на радіаторі двигуна є Г-подібний датчик температури ОЖ, він відповідає за щиток приладів, якщо на радіаторі немає датчика, то він повинен бути під впускним колектором, між 1 і 2 циліндрами, з нього дані надходять на ЕБУ, від ЕБУ вже на щиток приладів.10-Feb-2020
У складніших машинах (і моторах) датчик може виконувати інші функції. Його інформація допомагає керувати термостатом з електронним керуванням, а якщо датчика стоїть два (На патрубку на виході з блоку і на патрубку на виході з радіатора), то вони контролюють роботу системи охолодження.
Встановлюють одразу два датчики температури ОЖ тоді, коли потрібно зафіксувати температуру рідини відразу на виході рідини з двигуна (це робить перший датчик), а також з радіатора (робить другий датчик). Самі пристрої у будь-якому випадку розташовуються так, що їх наконечники контактували із залитим антифризом.
Датчики температури
- Термоопір
- Термопари
- Датчики температури з аналоговим виходом
- Багатоточкові датчики температури
- Інфрачервоні безконтактні датчики температури
- Дистанційні датчики температури
- Датчики гарячого металу