На автомобілі КамАЗ встановлено два таких крани. Один керує системою аварійного відгальмовування пружинних енергоакумуляторів, другий – пневмоциліндрами моторного гальма.
На автомобілі КАМАЗ встановлено чотири гальмівні системи: власне основна (робоча), запасна, допоміжна і стоянкова. Ці системи, хоча й мають спільні вузли та деталі, але працюють незалежно одна від одної.
Далі головний гальмівний циліндр створює тиск гальмівної рідини, нагнітаючи її контуром до гальмівних циліндрів (у сучасних автомобілях майже завжди застосовується система з двох незалежних контурів: якщо один відмовить, другий дасть змогу автомобілю здійснити зупинку).
Двосекційний гальмівний кран і його робота: Під час підвищення тиску у виводі на передні колеса стиснене повітря, пройшовши під прискорювальним поршнем і нижнім ступінчастим поршнем, разом із його пружиною врівноважує силу, що діє на поршень зверху.