Зміст:
Партнерська мережа – це платформа, яка дозволяє рекламодавцям встановити партнерську програму та партнерам заробляти комісійні на продажах чи інших діях відвідувачів. Один із ключових показників, які цікавлять партнерів, – це вартість одного кліку, за який вони отримають комісію. Давайте розглянемо, скільки в середньому платить Партнерська мережа за один клік та фактори, що впливають на цю ціну.
Вартість одного кліку в Партнерській мережі залежить від кількох факторів. По-перше, важливу роль відіграє категорія товару чи послуги, яку пропонує рекламодавець. Наприклад, у деяких нішах конкуренція висока, і рекламодавці готові платити більше за клік, щоб залучити нових клієнтів. У таких випадках ціна за клік може бути значно вищою, ніж у більш низькоконкурентних нішах.
Другий фактор, який впливає на вартість кліку, – це країна, де відбувається клік. Ціна за клік у різних країнах може сильно відрізнятись. Наприклад, кліки з розвинених країн із високим рівнем життя зазвичай дорожчі, ніж із менш розвинених країн.
Третій фактор, який впливає на вартість кліка в Партнерській мережі, – це обсяг трафіку. Якщо рекламодавець має великий обсяг трафіку, яким він готовий поділитися з партнерами, він може запропонувати вищу ціну за клік. Однак, якщо обсяг трафіку невеликий, рекламодавець, швидше за все, платитиме менше за клік.
Тепер, коли ми розглянули основні фактори, що впливають на вартість кліку в Партнерській мережі, варто зазначити, що точної цифри, скільки Партнерська мережа сплачує в середньому за один клік, немає.Вона може змінюватись в залежності від усіх вищевказаних факторів та конкретної угоди між рекламодавцем та партнерською програмою. Тому перед приєднанням до партнерської мережі важливо вивчити її умови та пропозиції.
Платформа | Середня вартість за клік |
---|---|
Яндекс.Директ | 50 рублів |
Google AdWords | 70 рублів |
Facebook Ads | 30 рублів |
Instagram Ads | 40 рублів |
Скільки можна заробити на партнерських програмах?
Партнерські програми банків
Партнерка | Винагорода | Виплати |
---|---|---|
Tinkoff | 1200-4 000 руб. в залежності від типу картки | WebMoney та ЮMoney, банківський рахунок, гаманець у блокчейні TRC20 |
Сінара банк | 3200 руб. за кожну видану кредитну картку | WebMoney, Яндекс.Гроші, банківська карта, рахунок номера телефону, Qiwi гаманець |
Халва | 2500 рублів |
Як працює партнерська мережа?
Партнерська програма – маркетингова стратегія, за якої компанія встановлює співпрацю з іншими організаціями або окремими особами (партнерами). Партнери просувають продукти компанії, а компанія за це платить партнерам комісійну винагороду.
Як працювати у партнерській програмі?
Термін «партнерка» має на увазі співробітництво з компаніями чи власниками інформаційних ресурсів чи продукту, який необхідно рекомендувати/продати потенційним покупцям. Внаслідок виконаних дій користувач отримує частину прибутку від кожного продажу.
Які партнерські програми бувають?
Крім поділу на схеми оплати та тематику можна виділити ще два типи партнерських програм: реферальне партнерство та реселлер-партнерство. При реферальному партнерстві ви просто рекомендуєте своїм знайомим чи клієнтам товари чи послуги. Винагороду отримуєте за кожного, хто купить рекламований товар.