У тексті “про себе” ви повинні надати користувачам повну інформацію, без скорочень і недомовленості. Розкажіть не просто про те, чим займаєтеся, але кому це буде цікаво, і ЯК своєю роботою/товаром ви можете вирішити проблеми потенційних клієнтів.
Можна запитати про захоплення, як він любить відпочивати, про сферу його діяльності. Такі питання ненав’язливі, проте схиляють людину до продовження спілкування. Коли розмова вже зав’язалася, можна трохи розповісти і про себе. Можна сказати коротко про навчання чи роботу, щоб він мав уявлення, з ким має справу.
Найчастіше для підготовки використовується такий план:
- Вступ: представлення, встановлення невербального контакту
- Розповідь про себе: вік, сім’я, освіта, досвід роботи, навички, досягнення.
- Виділіть, чому вас зацікавила ця компанія і вакансія, чим ви будете корисні, у чому ваша перевага.