Спікери – це драйвер для ухвалення рішення про участь у будь-якій конференції, а якісна робота з ними як на етапі підготовки, так і реалізації здатна підвищити продаж заходу, гарантувати якість контенту і зробити виступаючих справжніми амбасадорами вашої події.
Що входить до обов'язків спікера?
До основних функцій спікера належить організація засідань палати парламенту (нагляд за дотриманням регламенту, надання слова окремим депутатам, оголошення результатів голосувань) та керівництво його посадовими особами.
Хто такий речник на конференціях?
Спікер – це особа бізнес-заходу: конференції, мітапа, бізнес-сніданку, корпоратива. Він допомагає зробити діловий захід цікавим та сформувати актуальну повістку завдяки своєму досвіду та харизмі, об'єднує учасників однією ідеєю та створює відчуття причетності.