Зміст:
Надсилання файлів у форматі DOC може бути необхідним, якщо ви хочете поділитися документом з колегами, друзями або членами сім'ї. Формат DOC є одним із найпоширеніших форматів для текстових документів та широко використовується в офісній сфері. Якщо ви не знайомі з цим процесом, можливо трохи складно розібратися, як відправити файл у форматі DOC, але насправді це досить просто.
По-перше, для надсилання файлу у форматі DOC вам необхідно мати доступ до Інтернету. Якщо ви маєте доступ до Інтернету, ви можете використовувати різні онлайн-сервіси або поштові програми для відправлення файлу. Деякі з них можуть пропонувати можливість надсилати файли безпосередньо з програми, де ви створили документ, або завантажити його на їхній сайт для надсилання.
По-друге, щоб надіслати файл у форматі DOC, вам може знадобитися знати адресу одержувача та його електронну пошту. Якщо ви надсилаєте файл колезі або другу, у вас можуть бути дані. Якщо ні, попросіть одержувача надати вам свою адресу електронної пошти, щоб ви могли надіслати йому файл.
Кроки | |
---|---|
1. | Відкрийте електронний поштовий клієнт. |
Виберіть адресата та створіть новий лист. | |
Вкажіть тему та текст листа. | |
2. | Натисніть кнопку "Прикріпити файл" або "Вкласти файл". |
3. | Перейдіть до файлу формату doc на комп'ютері. |
4. | Виберіть файл і натисніть кнопку "Відкрити". |
Файл буде прикріплено до листа. | |
5. | Заповніть поле "Тема" та текст листа. |
6. | Натисніть кнопку "Надіслати" або "Send". |
Ваш файл у форматі doc буде надіслано адресату. |
Перейти до розділу «Початкові документи» – «Реєстр електронних документів» та на панелі інструментів вибрати «Універсальний документ» або відкрити розділ меню «Файл» – «Створити» – «Універсальний документ». 2. Вказати одержувача та за необхідності заповнити поля номер та суму.
Як у Медці надіслати документ контрагенту?
Для того, щоб надіслати контрагенту посилання на документ, необхідно у розділі Довідники відкрити Картку контрагента. У розділі Контактні дані заповнити поле Найменування, додати E-mail та встановити позначку Відправляти посилання на документ.
Як у Медці роздрукувати документ із печаткою?
Як роздрукувати документ з електронною печаткою
- Адміністрація
- Параметри системи
- Загальні
- Ставимо галочки навпроти пунктів “Накладати зображення підписів під час друку або експорту до PDF”
- І другу галочку навпроти пункту "Накладати зображення штампів під час друку або експорту до PDF"
Як вивантажити з Медка до Excel?
Після формування звіту документ необхідно здійснити натисканням відповідної кнопки. Після проведення документа необхідно зберегти в папку на комп'ютері, натиснувши кнопку "Зберегти в Excel" – у модальному вікні, що відкрилося, вибрати (виділити) файл для експорту в Електронний кабінет у форматі *. Збережена копія
Як передати документи у електронному вигляді?
Зробити це можна трьома способами:
- Через сервіс ФНП «Подача документів на державну реєстрацію у електронному вигляді».
- Через портал Держпослуг.
- Через нотаріус.